Sidlista

söndag 24 april 2011

Sassafras ♥

Hoppas du haft en trevlig påskafton! Själv firade vi påsken på långfredagen med alla mina syskon och föräldrarna, så på lördagen har vi bara tagit det lugnt och det är också väldigt skönt.

Jag har scrappat en del så nu får du "dras" med min inlägg några dagar framöver :) Det har blivit en del scrap med katterna i fokus, ett av mina stora intressen.

Här har jag scrappat goa kissen Moa med papper och stickers från Sassafras Lass, en favorit bland alla tillverkare!

Den rosa bakgrunden är ett ark Core'dinations som jag sandpapprat över, så den ljusare kärnan skymtar fram. Dekorerat ganska mycket med stickersen, brads från Crate och Reprint och chipboardknappar från Webster's. Pappret har ett sprayat mönster från början, men jag har också förstärkt med lite Glimmer Mist här och där.

Dessa vimpelstickers är så söta och användbara. Just dessa kommer från kollektionen Ellie´s Tale:

Jag gör som Nenne tidigare visat och fäster dem med lite uppböjda kanter, så får man lite mer dimension på dem.

2 kommentarer:

Malin sa...

Den var grymt fin!

LisaVeronica sa...

vilken stört härlig lo!