Sidlista

måndag 19 mars 2012

Ett klassrum med Bo Bunny


Jag har gjort ett tittskåp av ett cornflakes paket. Det ska föreställa ett klassrum i äldre stil. Det klädde jag med aluminiumtejp, som jag målade med alco incs.


Jag gjorde en kateder och en gammal skoltavla. Bokstäverna och siffrorna som syns är från Bo Bunny Weekend Market Priceless stickers. Pappret jag använt i botten är från samma serie, Stripe. Klockan är från Tim Holtz Time pieces.



Den vackra spetsen är från Prima. Blomman i orange heter Antique och är också från Prima. Jordgloben och böckerna är från ett chipboardark i 12*12, från Bo Bunny Weekend Market.



Även linjalen och swirlen är från samma chipboardark. Blommor ni ser är Cherry blossoms Royal blue samt Cream. Minirosor finns här.



Såklart fröken ska ha ett stort blankt äpple :-) De söta tulpanerna ni ser är rejält nedklippta för att få plats i den lille vasen.




Uppå är det mer chipboard samt den söta rosetten i blått, från ett klippark från Bo Bunny Weekend Market Vintage labels.



2 kommentarer:

Päivi sa...

Så fint! Vilken idé! Välarbetad med härliga detaljer som alltid i dina alster :)

Ha en trevlig vecka!
Kram

Majsan sa...

Jisses jag kan bara säga WOOOOW, så himla läckert, så snyggt du fått ihop alla detaljer, underbart!!

KRAM MAJSAN