Sidlista

tisdag 10 april 2012

1000 tack!

Som jag redan skrivit i kommentarerna till frågeinlägget, så har jag svårt att sova. Jag är så upptrissad av alla fina bidrag och inspirerad av alla som har scrappat till vår cybercrop i påsk. Vi är så himla glada för att ni bidragit till den underbara stämningen :) Tusen tack! 

I veckan ska jag och DT-tjejerna börja det stora jobbet med att utse vinnarna. Oj vad svårt det kommer bli... men roligt :)

PS: Om du har några som helst frågor kring cybercropen såhär i efterhand, så går det jättebra att maila mig på emma@scraplagret.se eller ställa en fråga i infoinlägget.

14 kommentarer:

Helen sa...

Verkligen en kul cybercrop, första jag deltagit i;) Kul att man fick en personlig kommentar också!

pojjo sa...

Fantastiskt roligt har det varit och ni har haft så roliga utmaningar.. och att sen få se vad alla skapat tycker jag är så otroligt roligt.. inspirationen flödar *ler*

Tack till dig Emma och DT tjejerna :D

Gurkiss sa...

Tusen tusen tack själv för en helt underbar och rolig crop.

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Zarah sa...

VARMT tack själva! Det var verkligen superkul!

Kattiz sa...

Stort tack till er som har grejat och donat med en såååå rolig CC. Och att alla utmaningarna var sååå roliga! Super, två tummar upp! :)
Kram

MiloLilja sa...

Ja, det var verkligen superskoj att deltaga!! =) Fina vinster, roliga utmaningar och otroligt fina bidrag! =)

Kram Milo

MiaKvack sa...

TACK för denna cybercrop! Det var precis vad jag behövde för att kicka igång inspirationen igen. Jättebra utmaningar, synd bara att vi for runt och påskade så mycket, jag hann ju inte scrappa alls så mycket som jag tänkt... ;-)

MiaKvack - Mia Derenbäck

maritha sa...

Ett stort TACK! Det var en inspirerande CC..

Lycka till med att utse vinnare..

Nelle sa...

Ett STORT TACK till er som anordnat den här CC:n.

Har fått tokmycket inspiration från alla fantastiska bidrag som strömmat in.
Kram Nelle/ Hobbydraken

Kia sa...

Vad fina scrap-grejjer alla har gjort :-)Jag är ju självlärd å aldrig tävlat så det var jättekul å inspirerande att se alla tävlingsbidrag. Själv blev jag sjuk lagom till att påbörja dekorera, så jag ska försöka va med på nästa tävling i stället. Positivt sätt så har jag i alla fall lärt mig göra en väska :-)

Jeanette Wallén sa...

Tack för denna roliga crop!!! Jag önskar att jag haft tid att göra fler alster - det var ju så otroligt roliga utmaningar/tävlingar! Får ladda för nästa gång - om det nu blir fler gånger? :)

Ellinor sa...

Tack själva för en jätterolig crop med bra och varierade utmaningar!

Hozzan sa...

Superduper Tack för en jätterolig crop med skojsiga utmaningar. Helt underbara var kiten dessutom.
Är inte alls avundsjuk på Er som ska rösta fram vinnare av alla fina bidrag;o)

Linapyssel sa...

Bästa Emma och DTtjejjer som roddat ihop alla dessa roliga utmaningar. Jag har inte haft så mycket pysseltid på länge för att jobbet tar så mycket men i påskas hade jag turen att vara lite ledig och vara med och skapa.
Magiskt roligt och fiiina fiiina bidrag att vila ögona på.
Tusen tack för en TOPPEN CROP!!
Kram Lina