Sidlista

onsdag 18 april 2012

Du fyller oss med glädje..

.. är titeln på min LO, som är i 20*21 cm. Min minsting är så underbart glad jämt! Det är så härligt och vi fylls av sån glädje :-)
Denna bild är något år gammal, men jag tycker om den så.



Här har jag lekt med lite olika stämplar. Den ena är bården från Graphic45 Cling Mount Set, Little darlings, och den andra är bakgrundsstämpeln från Crafty Individuals. Jag har ett turkost papper som bas. Sedan har jag använt papper från serien Little Darlings från G45.


Bakom kortet har jag använt Cherished. De gröna prickpappret är baksidan på detta papper. Det blåvitprickiga pappret heter New arrival. För att få lite blåare färg har jag distressat pappret med Evergreen Bough från Tim Holtz.


Staketet är från Tim Holtz, gjort i två lager för att få ett mer djup på det. Här finns det underbara rosor och blå Cherry Blossoms. Den gröna blomman är från Prima Antique. Kakservetten kommer från Nellie Snellen.



Jag har använt Distress Stains Picket fence på bakgrunden för att ljusa upp lite. Metallfjärilen är Graphic45, målade med Patina Moss och andra Alco incs från Ranger. Stickers är från G45 stickers ark. Pojken är stämplad med tekniken paper piecing.



2 kommentarer:

Päivi sa...

Men åh så bra stämpeln passade till denna bild! Härlig layout, härlig bild!!!

Anette sa...

Så jätteläckert!