Sidlista

fredag 20 april 2012

Påskcropens vinnare

Nu är det så äntligen dags! Vi har vinnarna i Scraplagrets påskcrop klara. Utan krusiduller så kör vi på och radar upp dem direkt :)


Utmaning 1 - Hip to be square (LO)


Utlottningspris: Camilla (nr. 26)


Utmaning 2 - Skiss (Kort)


1:a pris: Tettiz
Utlottningspris: lenassk (nr. 56)


Utmaning 3 - Gör en resväska med mall (Alter)


Utlottningspris: Karolina/karehed (nr. 25)


Utmaning 4 - Inspireras av påsken (Valfritt)


1:a pris: MezzaNotte
Utlottningspris: Marit (nr. 23)


Utmaning 5 - Teknikutmaning (LO)


1:a pris: Zarah/zarischka
Utlottningspris: piau (nr. 8)


Utmaning 6 - Bingo (Kort)


1:a pris: Willea
Utlottningspris: Sofie (nr. 12)


Utmaning 7 - Gör en egen bokstav (Alter)


1:a pris: MezzaNotte
Utlottningspris: Dreamarmalin (nr. 18)


Utmaning 8 - Inspireras av loggans färger (Valfritt)


1:a pris: Zarah/zarischka
Utlottningspris: beccakarlsson (nr. 41)


Utmaning 9 - Kit-tävling (Layout)


1:a pris: AnnaLe
Utlottningspris: sofiutane (nr. 6)



Utmaning 10 - Kit-tävling (Kort)


1:a pris: Johanna/pojjo
Utlottningspris: Anna J/Hozzan (nr. 4)


Ett riktigt STORT GRATTIS från designteamet och mig/Emma!

Sen har vi ju även en totalvinnare av CC:n, dvs. den deltagare som sammanlagt fick flest poäng av oss i juryn. Påskcropens totalvinnare är, dadarada..... Linda LW/Zorcie! Ett extra stort grattis till dig!

Du som vunnit - maila din adress till emma@scraplagret.se (det går också att maila direkt från shoppens Kontakt-sida). Vinster skickas ut under veckan som kommer.

Sist men inte minst vill vi berätta att vi sammanlagt fick in hela 433 bidrag till CC:n! Det känns verkligen helt underbart hur mycket skaparglädje som det har sprudlat i stugorna :)

Vill du titta på alla tävlingsalster, se priserna med mera så kan du utgå från detta blogginlägg, där alla utmaningar finns länkade.

Vi vill till sist tacka dig som deltagit för att du varit med och skapat scraphistoria ;-)

Emma och designteamet





19 kommentarer:

DeadUntilDark sa...

Wooowww, så mycket snyggt!! Grattis till alla vinnarna! :)

Och tack alla på Scraplagret för en härlig påskcrop. :)

Anna sa...

Grattis till vinnarna!! :)
Kramis

Ulrika sa...

Stort grattis till alla välförtjänta vinnare! Och tack för en helt underbar CC som inspirerade otroligt!! Jag är jätteglad för allt jag gjorde under cropen, spelar mindre roll att jag inte vann nåt faktiskt!

Katja/MezzaNotte sa...

Tjohoo, vad glatt överraskad jag är för vinsterna!! Supertack till er i DT gänget. Det bästa av allt var alla tokroliga utmaningar. Jag utmanade mig själv och lärde mig något nytt. Samtidigt som jag har frossat i alla läckra alster som alla har gjort. Så mycket fint att inspireras av.

Kram till er alla och Tack!

Outi sa...

Åh vilka härliga vinnarbidrag!!! Jättegrattis till er allesammans, och stort TACK till Scraplagret för en rolig cc!
Kram Outi

Zarah sa...

Nämen... TJOHEJ! *gör en glädjedans som uppvärmning inför yogan*
TACK!

*väldans glad nu* :D

GRATTIS till alla vinnare - vilka helt fantastiska bidrag ni gjort - och vilka fantastiska bidrag som kommit in, över huvud taget! Verkligen kul att surfa runt och ooooh'a och aaah'a! :D
TACK också till Scraplagret för en ruggans rolig crop som fick mig att gnugga geniknölarna ordentligt, och jaga fram mojon ur ett hörn. Superkul, superinspirerande - och mycket väl genomfört.
Applåder! :D

Emmy sa...

Stort grattis till alla vinnare!
Och jättetack till alla deltagare! Ni gjorde ett fantastiskt jobb och det var så roligt att ni ville vara med och leka med oss!!! Det var inte lätt att rösta bland så många underbara bidrag!
Hoppas ni vill vara med igen i framtiden om vi får ihop fler cc!

Jånna sa...

Stort grattis till alla vinnare!!

Och ett stort tack till Scraplagret för en väldigt rolig och lyckad cybercrop! Jag hoppas att det blir fler sånna i framtiden och att jag hinner vara med lite mer då! :)

Unknown sa...

Men åh, så roligt!!! Tack så mycket!

Hade hur roligt som helst på denna CC och kommer självklart tillbaka :)

Ellinor sa...

Grattis tjejer!

Linda LW sa...

WOW - jag vann!?
Måste i första hand gratulera er på Scraplagret som tagit hem GRAND SLAM med hela 433 bidrag - DET är värt mest av allt! Det är ett påtagligt bevis för en väl genomförd crop med härliga och inspirerande utmaningar!

Sedan ett stort grattis till samtliga vinnare och övriga deltagare. Det här var den roligaste påsken jag haft p+å länge och jag misstänker att många av oss tycker precis lika! :)

Bamsekramar från ett snövitt Norberg!

Annette sa...

Grattis till välförtjänta vinnare! Och tack till Emma med designteam, det var en jätterolig cc med kluriga, utmanande och roliga tävlingar! Kram!

Karolina/karehed sa...

Grattis till alla vinnare!
Jag är jätteglad för min lottade vinst! :-)
Tack för en inspirerande och väldigt rolig cybercrop! Så härligt att se vilken skaparglädje det finns ute i stugorna.

Ann-Charlotte's blogg sa...

Otroligt fina bidrag, ett stort GRATTIS till vinnarna!!!
Kram Ann-Charlotte

Jeanette Nyström sa...

Oj vad många fina bidrag. Grattis till alla vinnarna!

/Jeanette

Jeanette Wallén sa...

Grattis till alla vinnare - OTROLIGT mycket fina bidrag som har inspirerat mig massor!!

Blev oerhört glad för min vinst i kortskissen och tackar och niger! :D

Tusen tack till Emma med DT för en mycket väl genomförd crop - jag hoppas verkligen att det blir återkommande! :D

Kramar,
Tettiz

Nita sa...

grattis

Dreamarmalin sa...

=) Tack så mkt, var en glad överraskning när det låg ett paket i posten idag...=)

Tack!! Kram Malin (dreamarmalin)

Hozzan sa...

Tjohoooo

Tack för superfint pris som kom i brevlådan tillsammans med min beställning av Dylusions.Supertack än en gång för en trevlig crop och finfint pris.
Kram
AnnaJ/Hozzan