Sidlista

tisdag 11 september 2012

Skördetid

I dag visar jag ett pumpastånd med markis. Ett lock på en skolåda fick denna gång agera tittskåp.
De papper jag använt mig av kommer från Bo Bunnys nya kollektion Apple Cider. Det är höstiga, lite murriga papper och det passar ju bra då hösten anlänt.


Jag började att klä insidan av skolocket med pappret Pumpkin Patch. Sedan klippte jag ut pojken och annat från Bo Bunny Cut outs. Klippte även ut en del från en förpackning, Noteworthy. Innan jag satte fast allt distressade jag varje del med Vintage Photo.


Markisen har svart cardstock som bas. De glada mönstren på den kommer från ett ark med olika stickers, Combo stickers. På det finns även tre olika alfabet. Den vackra bruna blomman kommer från Prima och heter Cabaletta Fall.


Till detta projekt har det gått åt ett gäng med 3d kuddar. Det blir mer levande då saker sticker ut olika mycket.



Pojkens ansikte har jag ritat själv och det syns ju... haha. Min dotter skrattade åt mig men jag tycker det är kul att den ej är perfekt.



4 kommentarer:

lykta sa...

Så fint! En helt underbar liten scen!

Tigerblomma sa...

Vilken härligt höstig sen du har skapat. Just den här skördetiden gillar jag med hösten.

Ziro sa...

Snyggt! Du är verkligen en mästare på tittskåp!

Sandra sa...

Jättemysigt tittskåp! :)
Mysigt med det murriga!

Ha det gott!