Sidlista

måndag 12 november 2012

En stor ask

Idag visar jag en ask med nio fack. En kvinna som är fullkomligt galen i hattar ska få denna av mig.
Jag har skapat med Graphic45s kollektion A ladies´ Diary.

  Denna ask är snygg som naturfärgad så jag har ej  täckt den runt om vilket jag tycker blev väldigt snyggt.Jag började med cardstock som bas på locket, sedan lade jag på ostduk och Graphic45s papper La Gazette. Hattremsan och spetsbården längst ner i papper kommer från ett klippark, Lasting Impression.

 Den söta spetsen är Prima, såklart. De har alltid så ljuvliga spetsar. Svarta pärlor markerar asken mer, från Reprint. Utelampan är från Prima, den har jag distressat över lite grann, för att få den mera smutsig i looken.

  Den söta flickan är utklippt från samma ark som övriga asken. Blommor som syns är Primas Nature Garden Vinetta. Rosor i aprikos med pistill, cremefärgade rosor med glaspärlor samt  Primas Flower Cluster.




  Inne i asken har jag använt Graphic45 Focal Point, en kraft tag samt bokstäver från Graphic 45.






4 kommentarer:

Anette sa...

Den är ju bara så snygg! Ser så härligt sliten ut.

Tesa sa...

Läcker:)

Kram Tesa

Ziro sa...

Vilken härlig ask! Full av fina detaljer som vanligt!

Jasmine sa...

Så underbar! Mer behöver inte sägas...
Kram