Sidlista

måndag 20 maj 2013

Underbart Ö-liv

Nu kommer värmen mer och mer så jag blev sugen att göra en Layout med en semesterbild från Thailand.
Vi var där på våran bröllopsresa och besökte många vackra öar.

Bo Bunnys kollektion Mama-Razi har jag använt till denna LO, riktigt coola papper som jag gick i gång på direkt. Jag lade ut en stencil, Aztec, och mistade pappret med grön chalk samt lite gul spray och lät det torka. Sedan började jag med olika remsor och bitar jag klippt ut forma min layout. 

Läckra notes från Bo Bunny samt underbara metall-dekorationer från Prima, designat av Finnabair blev snyggt. Pärlor i olika storlekar från Bo Bunny samt Magnolia blommor i brunt och orange blev en färgklick. Vackra blommor och band från Prima och bokstäver från Graphic45 blev dekorationer denna gång.




0 kommentarer: