Sidlista

tisdag 17 september 2013

Center Stair Step

Idag har jag gjort en Center Stair Step vikning på mitt kort och Du hittar en beskrivning på det HÄR.
 
 
  
Jag har använt mig av en blå bas i form av Bazzills Steel Blue. Det fina mönsterpapperet kommer från Magnolias kollektion Sea Breeze och heter Blue Vintage Hydrangea. Jag har använt mig av en stans från Martha Stewart som heter Doily Lace och gjort bården framtill. Det är en av mina favoritstansar och den är så användbar. 
Fjärilen på vänster sida är också en stans från Martha Stewart.
Stämpelmotivet är en äldre Magnolia som kommer från kollektionen Sweet Crazy Love och heter Tilda with Daisy. Jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. På blomma och klänningens spets har jag lagt Stickles och på skorna har jag lagt Glossy Accents.
I mitt blomhörn har jag använt mig av en stor blå ros, vit Cherry blossom, Magnolias Vintage Lilja samt Vintage Berries. Bladen är en die från Magnolia vilket även hjärt swirlen är.

Ha en fortsatt fin vecka!

Kram



0 kommentarer: