Sidlista

torsdag 5 september 2013

Good day

Ibland går livet upp! Ibland går livet ner!
Ibland är det en bra dag! Ibland är det en dålig dag!
Ja, sånt är livet.
Men just idag är en bra dag. 
Och det vill jag förmedla i layouten som jag visar här idag.

Jag har börjat med att färga in min cardstock med stencil från The Crafter´s workshop.
Sen har jag använt gesso och mist för att få ännu mer härlig yta på min layout.
Här kan ni se en närbild på bakgrunden...

Jag har dekorerat min layout med blomma från Prima Marketing, dörrlås från Graphic45, pearls, stickers från bl a Bo Bunny Combo,knapp och snöre.

 Jag har även klippt ut dekorationer från pappren jag använt till min layout, nämligen Prima Marketing - Divine.

 Och så här blev min layout om min braiga dag! :)
Tack för mig den här veckan!

1 kommentarer:

Stephi sa...

vilken Megafin layout! Urläcker