Sidlista

tisdag 22 oktober 2013

A Joyful Christmas

Äntligen har jag fått ihop årets första julkort. Det känns bra och nu gäller det att få upp takten så det inte blir så stressigt fram till jul.
 
Jag har använt mig av en vit bas i form av Bazzill Classic - White. Mönsterpapper kommer från Pion Design och heter Från Mitt Hjärta II - Rosenram. Stämpelmotivet samt texten kommer från Magnolias senaste julkollektion och den söta Tilda heter The Day Before Christmas Stocking Tilda. Dessa stämplar kommer snart till Scraplagret, så håll utkik! Jag har färglagt med Distress Markers samt Distress Ink. Kanten har jag färgat med en Distress dyna i färgen Pumice Stone.
Granarna är en die från Magnolia som du hittar HÄR. Jag har strött lite av embossingpulvret Frantage på dem för att få en liten effekt.
I mitt blomhörn har jag använt mig av en vit krysantemum, en vit stor ros samt Magnolias vintage berries. Bladen är en die från Magnolia. Du hittar liknande HÄR. På blommorna har jag lagt Stickles samt Crackle Paint.

Ha en riktigt fin vecka!

Kram

1 kommentarer:

Stephi sa...

alltid lika snyggt!