Sidlista

tisdag 3 december 2013

Puppy Love Tilda

Då är första ljuset i advent tänt och julen närmar sig. Här på Scraplagret är det lucköppning med bra erbjudanden varje dag ända fram till julafton och idag får ni ta del av Magnolias Sea Breeze kollektion med stämplar och fina papper till bra priser. Kika in för att göra några fynd!

Jag har fortfarande några julkort kvar att göra och idag passar jag på att visa ett kort i vitt och vinrött.
 
 
Jag har använt vitt papper som bas och mönsterpapper kommer från Maja Design Julen är Här. Kanterna har jag färgat med en Ink Blending Tool i färgen Distress Ink Vintage Photo. Jag har dekorerat med olika dies i form av kakservett, hjärt tag och vanlig tag från Magnolia, snöflinga samt lyktstolpe. På tagen till höger har jag knutit ett vinrött band samt ett vitt snöre som jag fäst en liten bjällra i.
Stämpelmotivet är den söta Puppy Love Tilda som jag färglagt med Distress Markers samt Distress Ink. På tag, skor samt sigill har jag lagt Glossy Accents och på spetsen har jag lagt Stickles.
Jag har dekorerat med vita rosor, vinröda rosor, gardenia, kottar samt guldiga Vintage Berries från Magnolia. Bladen är en die från Magnolia och jag har färgat dem samt kottar och blommor med vit Crackle Paint.

Ha en forsatt fin vecka och håll utkik för fler bra erbjudanden i Julkalendern!

Kram


0 kommentarer: