Sidlista

fredag 28 mars 2014

Happy Mothers Day

Idag tänkte jag visa ett nytt snabbt och enkelt kort som jag gjorde med tanke på uppkommande Mors Day. Jag vet att det är ra länge kvar dit, men det är väl alltid bra att vara ute i god tid?



För att göra detta kort använt mig av Bo Bunny Primrose - Chipboars Stickers och stämplade sedan min hälsning med Staz On - Jet Black. Min kortbas är gjort av Bazzill Thunder Trio - White och jag  använde även ett mönstrat papper som heter Magnolia Little Easter - Rose Easter Blessing. Jag använde även Distess Ink - Walnut Stain runt kanterna på mitt mönstrade papper och det vita jag använde bakom chipboarden.

Här är en liten närbild på kortet också.


Som sagt var det är mycket snabbt och enkelt kort och jag hoppas ni gillade det. Är ni intresserade av några av produkterna jag använt så besök Scraplagrets Shop genom att klicka på länkarna i texten.


0 kommentarer: