Sidlista

tisdag 4 mars 2014

I will Miss U

Så har vi gått in i mars månad och det är så skönt att det blir ljusare och ljusare ute. Man känner sig gladare och piggare. Hur är det för Dig? 

Idag visar jag ett kort som jag tillägnar en person som ska resa iväg på en längre resa. Jag kommer att sakna dig! 

Kortet är som det brukar när jag sitter och skapar mina kort - fullpackat med detaljer :)
 
Jag har använt ett mönsterpapper från Magnolia som heter Arrow Heart. Några detaljer är wellpapp, gasväv, kakservett, spets, pärlband, blomtyllband samt hjärt tag med vintage band. På kanter, blommor och wellpapp har jag lagt Crackle Paint. Jag älskar denna burk :)
Stämpelmotivet kommer från Magnolia och jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. På hårband och byxkant har jag lagt Stickles och på hjärtanen har jag lagt Glossy Accents. Fjärilen har jag klippt ut från ett ark från Pion Design. För att få den att skimra har jag lagt lite Clear Rock Candy på den.
Jag har satt ihop lite olika blommor och det är bland annat rosa vildblomma, stor ros, liten ros, lilja samt Cherry Blossom.

Tack för att du kikade in och hoppas Du får en härlig dag!

Kram



0 kommentarer: