Sidlista

tisdag 25 mars 2014

Pisces

Jag gillar de nya stämplarna som kommit till Magnolia som visar olika stjärntecken. Självklart var jag tvungen att införskaffa mitt eget som är fiskarna. Något som jag också gillar är Pion Designs fina mönsterpapper. De har också så användbara klippark som är dekorativa att klippa ut och använda på korten. Det är allt från fjärilar, tags till texter. Jag har använt mig av flera  sådana på det här kortet.
 
Jag har använt som grund ett mönsterpapper från Pion Design Sweet Baby som heter Blue Forget Me Not. Tagsen till höger kommer från detta tagsark och post tagen upptill kommer från detta klippark.
Jag har färglagt motivet med Distress Ink samt Distress Markers. På hårbandet har jag lagt Glossy Accents och på bubblor, näckros samt stjärten har jag lagt Stickles Clear Rock Candy
Jag har dekorerat med Tulpaner, Cherry Blossoms, Vildros Pale Blue, Vildros White, Liljor, samt Vintage Berries. Bladen kommer från en Magnolia die och fjärilarna kommer från detta klippark.

Tack för att Du kikade in och ha en alldeles underbar dag!

Kram



0 kommentarer: