Sidlista

tisdag 13 maj 2014

Enjoy the little things in life...

Hej! Jag hoppas Din helg har varit bra och att Du vilat eller gjort något roligt. Själv jobbade jag så det blev inte mycket vila eller pyssel, men tur att jag hade ett kort färdigt från förut som jag tänkte visa Dig idag. 

I helgen fick jag efter att ha hört några olika livshistorier tid att tänka till en gång extra och att stanna upp, reflektera och vara tacksam för det jag har. Det som var så passande var att jag redan hade satt dit texten på kortet och det kändes som det var meningen. Jag skickar den vidare till Dig.
Jag har använt ett mönsterpapper från Pion Design Sweet Baby - Baby Boy. Jag har sedan använt mig av bl a wellpapp med Crackle Paint, gasväv samt en bit juteväv. Bården på höger sida är gjord med en die från Magnolia som heter Spring Flower Lace. Texten kommer från ett stämpelark från Dylusions.
Mina blomdekorationer är en blandning av vit krysantemum, blå ros, beige ros, samt Vintage Berries. Bladen är en die från Magnolia. 
Stämpelmotivet kommer från Magnolia och jag har färglagt med Distress Ink samt Distress Markers. Jag har lagt lite Stickles på draken.

Fortsätt njut av veckan så syns vi snart igen!

Kram

0 kommentarer: