Sidlista

tisdag 27 december 2016

Gott Nytt År!

Hoppas att Ni har haft en riktigt härlig jul!
Nu är det inte många dagar kvar på det här året så jag
tänkte med det här kortet passa på att önska Er ett
riktigt GOTT NYTT ÅR och samtidigt passa på
att tacka för den här tiden som Gäst DT. Det har
varit jätteroligt att få gästa här hos Scraplagret
men nu har det blivit dags att lämna plats till någon annan.


 
Jag har gjort ett nyårskort med en jättefin stämpel ifrån
Lavinia Stamps den finns HÄR
(Dom andra stämplarna kommer ifrån mina egna gömmor)
 
Om man köper 3 st stämplar får men en
jättepraktisk liten väska.
Så här ser min ut.
 
 
Det är första gången jag gör ett sånt här kort
men det var roligt så jag kommer säkert
att försöka göra det igen.
 
Jag färgade in bakgrunden med olika distresser
här är dom färgerna som jag har använt
 
 
Kortet har jag stansat ut med en die
ifrån Roxstamps. Det blir ett jättefint mönster
i kanten, ungefär som en symaskinssöm.
 
 
Diesen finns HÄR
 
Det vita pappret säljs i 100-pack för 299:-
 
Just nu pågår mellandagsrea i butiken
Ni missar väl inte det?
 
Stort TACK till Dej Amanda för att jag fick chansen att
gästa hos Er.
 
Gäst-DT Annzo
 
 
Om Ni har lust att kika in i min privata blogg så finns den här



 
 

1 kommentarer:

fake Rolex sa...

I flera decennier har Bulova fått en eftertraktad fake panerai plats i klockindustrin som en innovatör inom rörelseteknologi från dess utveckling av den revolutionära Accutron-tuninggaffelrörelsen 1960 till fake audemars piguet den otroliga noggrannheten i Precisionist-linjen. Genom allt har dock märket upprätthållit ett engagemang fake patek philippe för konsten i den klassiska automatiska klockan. Nyligen har Bulova förnyat sitt engagemang för automatiska tidstycken med en samling fake klockor lador av åtta nya modeller i tre modelllinjer med stolthet med dessa rörelser. Dessa tre linjer, Regatta Automatic Slim, Wilton Automatic Power Reserve och Maquina, kör fake rolex spektrumet från återupplivningar av klassiska Bulova-mönster till verkligt avantgardistilar.